fredag 12 oktober 2012

Det är detaljerna som gör det


Det här blir mina sista bilder från sommarens bröllopsfotografering som jag tidigare skrivit om (entré, sommarbrud, och buffé). Denna gång har jag riktat kameran mot detaljerna som gav stämning åt middagsbordet (förutom alla glad gäster). Färgerna gick i vitt och grönt med fjärilar som återkommande inslag.


Doftljus med texten HOPE och LOVE och omsorgsfullt tillverkade "loppor" som innehöll sånger och andra små texter.


Och i taket hängde pom-poms i klungor. Taket, det glöms ofta bort. Den här festen var utomhus i partytält och där gjorde de här bollarna sig riktigt bra.

Jag tyckte att det passade bra med lite festliga bilder idag eftersom det är min mammas 60-årsdag. Idag blir det festlig stämning, fina kläder, bästa presenten (tycker vi döttrar) och god mat. Bra avslut på en härlig vecka och en bra start på helgen. Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar