lördag 26 maj 2012

Sommardrömmar

Bilder från Lindex hemsida.

Inspirerad av det vackra vårvädret kikade jag in på Lindex och drömde mig bort till sommarvärmen för en stund. Så här skulle jag gärna strosa ner till stranden i sommar. Paisley, rosa och brunt, vilken härlig kombo! Stråhatten och solglasögonen är snudd på ett måste eftersom jag inte har så många träd som skuggar. Solen, jag älskar den, men allra mest på håll. Sitter helst under silande lövverk och i brist på sådana kan denna stråhatt bli ett bra substitut. I väskan har jag ständigt en solkräm med hög solskyddsfaktor. Misstänker att det finns en dold rödtopp inom mig. Nu blir det eftermiddagskaffe med bara armar men med filten nära till hands. Snöhögarna som faktiskt fortfarande ligger kvar här och där ignorerar jag bort. Nu vill jag ha sommar!

Här hittar ni stråhatt, väska, armband, halterneck, shorts, solgalsögon och skor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar