lördag 24 november 2012

Lugn frukost med tid för tidningar


Tog en lång sovmorgon idag och fick därför både frukostbord och tidningar för mig själv - rätt skönt någon gång då och då. Framför allt dagen efter goda drinkar... ;) Stärkande gröt kryddad med gurkmeja och ingefära landade bra.


Läser att det finns jeans som har extrafinesser idag. De är ständigt uppkopplade eller smörjer in dig med Aloe Vera - om du inte har tid att smörja in dig själv efter duschen kanske... ??? Vissa tekniska lösningar är lite svårt att se vitsen med. Men... De behövs för de visar på möjligheter och triggar igång "think outside the box"-tänkande. Smarta kläder kommer vi definitivt se mer av. Framförallt ser jag många möjligheter på industrigolven... Håller just nu på att skissa upp några nya idéer. :)


Och så såg jag den här. Tröjan skulle passa min garderob perfekt. Läser tomten min blogg? Halsbandet var inte heller så dumt. Men jag misstänker att det inte är i silver och då går det tyvärr bort för min del pga allergi. Men det kanske hamnar i någon annans paket under granen...


Och så var jag bara tvungen att ta med detta klipp också. Äntligen säger jag bara! Leksakstidningarna har varit äckligt könsstereotypa. Nu börjar några tänka om och kommer att ha bilder med både tjejer och killar som leker med såväl bilar som dockor. Hejja!

Alla klippen jag fotat är från dagens DN. Nu ska jag häfta stolsdynor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar