fredag 19 oktober 2012

Hemma igen...



Nu har det badats och njutits fulla drag i en vecka. Dessutom har vi hunnit vara hemma i ytterligare en. Jag tog ledigt, helt ledigt, även från bloggandet. Därför har ni inte sett ett spår av Turkiet än. Men det kommer, några bilder har jag i alla falla tagit under resan. Inte de första dagarna, då var jag bara med mina barn, men sen, mot slutet av veckan kom inspirationen och lusten tillbaka. Nu är vi hemma igen och minns med värme i kroppen. Glitterskorna på bilderna ovan lämnade sällan min dotters fötter under resan - som synes. Det första hon gjorde när hon kom hem var att parkera dem framför sin spegel.



Överallt hittar vi spår från Turkiet hemma, inte minst i badrummet. Vi badade hela sista dagen och fick på så vis med oss en del blöta saker hem. De har fått hänga hela veckan. Att stuva undan sommaren får bli helgens stora projekt.


Det finns även en del kvar i väskorna att packa upp... Phu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar