onsdag 26 juni 2013

Frånvaro... Paus... Timeout... Det var länge sedan jag skrev på bloggen. Jag blev tvungen att bryta tvärt. Rakt av. Det blev för mycket. Stressen smög sig på från flera håll. Jag har lärt mig vad som händer när jag tar det för långt, när jag inte lyssnar på kroppens signaler. Vill inte vandra den vägen. Det är svårt att låta bli. Jag vill så mycket och det blir lätt att jag gör lite till och lite till - för det är ju så viktigt eller bara så kul. Därför blir det tvärnit ibland. Det blir bra med sommarledigt nu. Jag ser fram emot gräs under bara fötter, jordiga fingrar och stillsamt familjeliv i stugan. Jag ska ladda om och börja om. Hitta mig själv och inspirationen igen. Vi ses då!

Symboliskt nog avslutar jag jobbvåren med att rensa ut och flytta till nytt kontor.
Ser fram emot nystart i höst!

1 kommentar:

  1. Hoppas du fått din vila och att du hittar lusten igen! Smygstarta hösten lugnt och fint så slipper du kanske stressen. Sköt om dig.

    SvaraRadera