söndag 3 mars 2013

Stugliv och feber...

Det är skönt med stugliv som kontrast till vardag och jobb. Vi växlar frisk luft med soffhäng. Alla projekt, tvätthögar och annat som tar energi har vi lämnat hemma.  Skönt. Jag kände ett stort behov av vila. Ovanligt stort. Snart fick jag veta varför. Feber. Man kan bli knäpp över mindre. Vågar inte ens tänka på hur veckan kommer att bli. Får ta dagarna som de kommer och hoppas på det bästa. Finns inte mer att göra.

Fabriken har söndagsbilder idag. Det och vasaloppet blir mitt sällskap idag när familjen utmanar backarna på gården.

3 kommentarer:

  1. krya på dig och hoppas stugmyset blir härligt ändå ... härlig söndag! u

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det var faktiskt lite extra skönt att vara i stugan när jag nu ändå var trött och febrig. Fick dubbel dos av stugmys på något sätt när det inte avr något annat jag orkade med. Inget ont som inte har något gott med sig som det heter...

      Radera
  2. Å nej, vilken otur. Hoppas att du kryar på dig snabbt!!!

    Kram, Jenny

    SvaraRadera