onsdag 6 februari 2013

Long time no see

Jag har fått frågor om jag lagt ner bloggen och det har jag inte. Men det har varit mycket på slutet kryddat med mycket sjukdom. All energi har gått åt till familjen först och främst och därefter jobbet. Ibland ser jag en bild och ibland har jag fångats av en tanke jag velat dela med mig av men orken, tiden och allt det där som behövs för att verkligen göra någonting har inte funnits där.

Nu hoppas jag att jag går mot friskare och mer balanserade tider. Jag saknar nämligen bloggandet och fotandet.

Sätter bock för mitt senaste projekt idag, min första bok. Ett tyskt förlag, Scholars' Press trycker min avhandling. Har klickat runt och tittat på mängder av framsidebilder idag. Mina stackars kollegor fick titta på ett antal också...

Så här kommer den att se ut, ungefär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar