måndag 26 november 2012

Veckan som var

 
Förra veckan kom julstämningen ett steg över tröskeln till vårt hem. Jag njuter av pepparkakor och clementiner. Finns det något godare?

 
Kickade även igång Dr Grane 1.0. Nu får det vara slut på självmisshandeln för ett tag. Jag byter den mot mer hälsosamma val som förvisso kan upplevas rätt plågsamma de med. Tränat har jag förvisso alltid gjort men nu ska det bli tätare mellan gångerna och framför allt det ska ha högre prioritet i mitt liv än vad det har haft senaste tiden. Tackade även ja till att vara med i en körsimulatorstudie. Alltid lika kul. Dessutom rätt skönt att vara på andra sidan - testperson - denna gång.


På kvällarna har jag tänt massor av ljus och hängt i soffan så fort barnen slocknat bakom sitt draperi. Så skönt med mysiga soffkvällar med spännande serier att följa som kontrast till kvällsjobbande. Njuter!


Fnitter, god mat och tjejsnack i läcker miljö... Kan man starta helgen på bättre sätt?
 
Nu ser jag fram emot en ny spännande vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar