måndag 12 november 2012

Veckan som var

Tittar tillbaka på veckan som var. Kanske blir det ett stående inslag här på bloggen, kanske inte. Veckan som var var en väldigt annorlunda och speciell vecka för mig på flera sätt. Allt på en gång kan man säga. Jobbigt och roligt om vart annat. Nu är jag doktor i alla fall, äntligen, och en mycket trött sådan.
Bilderna visar mitt kreativa kaos där jag både jobbat och planerat fest i veckan. Ingefärste har varit veckans viktigaste dryck för att hålla en envis förkylning i schack. Det har bakats för fest och jag har blivit firad av många på flera sätt. Mitt i alltihop har jag försökt fånga de mysiga stunderna med barnen och försökt ha en vanlig vardag med stärkande gröt och värdsligheter. Inte det lättaste alltid men jag tror att det är viktigt att kunna vara kvar i nuet och njuta av livet som pågår även om det finns stora mål som hägrar några dagar bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar