fredag 26 oktober 2012

På väg ut - för att inhämta nya intryck - härligt!


Och det här betyder inte  - i n t e - att jag tänker börja outfitblogga. Det är inte riktigt min grej. Jag tittar in hos andra då och då för att få inspiration men känner inte för att visa mig själv på det sättet. Blyg kanske. Eller så är jag kanske inte tillräckligt obrydd i vad andra tycker och tänker. Men mest är det nog för att det är rätt ointressant, tänker jag. Jag ser inte mig själv som en stilguide direkt.

Det här är alltså någonting helt annat. En impuls i ett lyckorus. Med pumpande musik i bakgrunden, på väg mot roligheter med goda vänner. This is me - when not working. Ingen vanlig syn, tyvärr. Men det ska det bli ändring på - när jag blir Dr Grane på riktigt och kan relaxa något mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar