lördag 25 augusti 2012

Balans på konferens

 
Hade förmånen att vara på en konferens i några dagar. Inspirerande, nyttigt (och onyttigt), spännande möten och kunskapsutbyten. Passade på att ta några Instagrambilder för att fånga känslan, de fina detaljerna och få balans i tillvaron.
 
Balans? Jo, ett av föredragen jag var på handlade just om det. Om vikten av balans i kroppen och då även mellan vänster och höger hjärnhalva. Är det därför art & science så länge har gått hand i hand undrar jag då? Ett är i alla fall säkert. Jag mår mycket bättre och känner mig helare som person om jag får utrymme att balansera all vetenskap, statistik, analys och logik med mjukare sidor, sinnlighet och konstnärskap. Skönt då med snabba enkla varianter och redsakap som Instagram som alla klarar av. Konst och balans åt folket!
 
Konstnärerna då... Tja, ni får väl balansera tillvaron med en sudoku emellanåt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar