fredag 26 oktober 2012

Fredag med vänner och kultur

Bild från Norrbottensteatern - Cullbergbaletten
Ikväll blir det en tur till Norrbottensteatern med goda vänner för att se Cullbergballetten. Det var inte igår! Vare sig en kväll med tjejkompisar eller kulturellt event. Och jag som är smått beroende av båda delar. Äntligen säger jag därför idag. Jag ska njuta av varje rörelse, musikstycke och lika mycket av drinken efteråt. 
 

I helgen kommer min mamma upp och avlastar mig. Tror att det får bli en tur till härligaste matbutiken då. Det är inte ofta jag har mamma-dotter-barnbarn- helg. Klart vi ska ha lite gott att äta då.


Det finns så otoligt mycket gott och fint att köpa där. Hel butiken är en njutning för sig. Tog några Instagram senast jag var där.

Hoppas att ni också får en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar